::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #CC0099; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF3399; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }

Saturday 7 January 2012

Kenduri Kahwin :D

Assalamualaikum :)

Haish , tadi pagi sampai ke petang kita pegi kenduri kahwin lahhhhhhh :D HAHA , dengan SI DIA lagi . Woott Woott :D Pergh , sekali daa tunggu kat masjid mana tah berderet-deret sedara-mara dia datang . Halamakkk ! MALU ? Allah ja taw ouh -.- Tup-2 datang makcik-2 dia haish dok tanya aku ne sapa , HAHA kawan acik :P
HAHA , maluuuuuuuuu -.- Eh-2 adik dia pun ada , si mira , amir & aidel . Si alep tu takde keje pulak si abang nya cakap :) Si aidel tu serious doe aku cakap sama kaw muka sebijik macam abang dia <3 HAHA , comel + hensem :P Tengok makcik dia kahwin tadi atas pelamin kan , mmg serious cakap rasa macam aku pulak yg naik nanti atas pelamin tu lepas makcik dia , HAHA . Si Dia pun cakap nanti pasni KITA pulak yg naik pelamin , aawww :D Aku senyum ja lahhhhhh . Dah lah aku tak pakai baju kurung , pergh MALU gila kot . Yeala aku ingat kejap ja pegi kenduri tu sbb dia ada cakap nanti maybe nak pegi tempat lain tu pasal malas pakai baju kurung , amek kawwwww aku sorang ja kot pakai seluarrrrrr -.- APTB . Oke lah , bye-2 :*


#Seronok dapat kenal sedara-mara dia pasni turn aku pulak kannnn#  :D

No comments:

Post a Comment