::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #CC0099; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF3399; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; border: 1px solid #ffffff; }

Tuesday 17 January 2012

Perempuan bila dah umur 21 akan berubah :|

ASSALAMUALAIKUM :-)


Halaaaa , ramai kot yang cakap perempuan ne bila umur dah 21 tahun dia automatik akan pikir pasal masa depan dia & berubah . Ne si DIA lah yang cakap sampai buat aku suspen satu badan . Yeala ,dia kata nanti perempuan ne bila dah umur 21 akan berubah & akan lebih pikir kan pasal masa depan daripada pasal cinta atau yang lain-2 . Haish -.- Aku tak taw lah nak caya ka tak tapi aku ada tanya membe-2 laki aku ramai kot yang cakap mcm tu gak . Hmm , insya-Allah hati aku tak berubah dan hati aku hanya untuk dia  

No comments:

Post a Comment